LOADING

Type to search

כל הדברים שצריך לעשות בחודש מרץ 2017

הכנו לכם רשימה של כל הדברים החשובים והטובים שעומדים לצאת בחודש הקרוב. סרטים, משחקי מחשב וקומיקס שכדאי לקרוא ולהכיר.
אין לכם כבר תרוצים למה לא הכרתם, לא ראיתם או לא ידעתם על הקיום של הדברים המעולים הללו.

TORMENT: TIDES OF NUMENERA

תאריך יציאה 1.3.17
מדיה משחק מחשב XBox-PS-PC
משחק RPG שמומן בשווי של יותר מ4 מיליון דולר מבטיח חווית משחק כמו שלא ראיתם מעולם. העלילה מספרת על עולם עתידני שעבר מעין אפוקליפסה ומי ששרד חי במן התיישבויות וקורא לעצמו “הדור התשיעי” וכל זכר מהדור הקודם הוא בעצם שאריות טכנולוגיה קדומה שרק חלקה פעילה ו”הדור התשיעי” מנסה לגלות רמזים על העולם הקדום. אנו משחקים דמות שהיא מתחילה את המשחק ללא שום זיכרון מי הוא ומה הוא וככל שמתקדמים בעלילה אנו מגלים יותר ויותר על העולם הקדום ועל הדמות עצמה…פה אעצור ואתן לכם לשחק כי שוב העלילה זה שם המשחק פה נקודה.
כמה אנחנו ממליצים ? דני כבר נתן למשחק ציון מעולה 8.5 את הביקורת שלו אתם יכולים לקרוא כאן

לוגאן

תאריך יצאה 2.3.17
מדיה  קולנוע
השחקן יו ג'קמן חוזר לסיבוב אחד ואחרון כוולברין המוטציה החביבה על כולם, בעתיד הלא רחוק רוב המוטציות נעלמו לוגאן מנסה להעביר את חייו בשתיה וטיפול בפרופסור אקס המזדקן פטריק סיטוראט שגם לאחרונה הצהיר שזו הפעם האחרונה שלו. הכל משתנה כאשר נופל לידיו של לוגאן לשמור על ילדה קטנה הדומה אליו בצורה שהוא לא יכול לדמיין.
מבויים ע"י ג'יימס מנגולד אשר ביים את הסרט הוולברין (את הביקורת לסרט אתם יכולים לקרוא כאן).
כמה אנחנו ממליצים ? אתם לא יכולים לקרוא לעצמכם באיזה שם שהורים שלכם נתנו לכם בלי ללכת לראות את הסרט הזה.

Ghost Recon Wild Lands

תאריך יציאה 7.3.17
מדיה Xbox,PS,PC
יוביסופט הבטיחה וקיימה, משחק של Ghost Recon בעולם פתוח שבו נוכל לחבור לחברים והחלטות שנבצע ישנו את המשחק, זה אתם וכלי הנשק שלכם נגד העולם. הכל פתוח ותלוי בכם.
כמה אנחנו ממליצים? יוביסופט מנסה משהו חדש שיכול להיות טוב ויכול רק טיפה פחות טוב, כלומר יוביסופט לרוב לא מאכזבת.

Nier Automata

תאריך יציאה 7.3.17
מדיה PS4
הוא משחק המשך לNier המספר על עולם פוסט אפוקליפטי שבו הרובטים הם הגזע השולט ובני האדם כמעט הוכחדו, עלילת המשחק ממשיכה אחרי הסוף הרביעי של המשחק הראשון . אחרי שבני האדם נדחקו מכדור הארץ לעבר הירח, בני האדם מחזירים מלחמה בעזרת רובטים אנדרואידים בשם YoRha, הרובטים החדשים הם הישועה של בני האדם במלחמה ברובטים. אתם משחקים את האנדרואיד "2B" במסע שלכם להציל את האנושות.
האם אנחנו ממיליצים ? החברה Square Enix עומדת מאחורי המשחקים Final Fantasy, ‏Dragon Quest ו-Kingdom Hearts והביקורות בנתיים הם חיוביות.

קונג: אי הגולגולת

תאריך יציאה 9.3.17
מדיה קולנוע
קינג קונג!! Nuff said.
אבל אם נהיה חייבים לומר עוד משהו בנושא נספר לכם שצוות יוצא לחוקר אי שמעולם לא נחקר ע"י בני אדם, אי מלא הפתעות קסומות וגורילה אחת ענקית אשר מטילה אימה. בסרט אפשר למצוא את ברי לרסון הנפלאה מהסרט החדר ועתידה להיות קפטן מארוול, לוקי הרי הוא טום הידלסטון והשחקן שמשחק בערך בכל סרט סמואל ל. ג'קסון.
כמה אנחנו ממליצים ? זה קינג קונג נגד מארוול זה לא יכול להיות רע.

הסייר העשירי – מכת ברק

תאריך יציאה : 11.3.17
מדיה : ספרים/קומיקס
המאיירת ציירת המוכשרת דורית מאיה גור, מוציאה ספר קומיקס חדש שאסור לפספס. הספר הוא ראשון בסדרת ספרים המספר על דור בן אחד עשר, שאביו נעלם בלילה סוער. דור מוצא רובוט מפורק שכאשר הוא מחליט להרכיב אותו הוא מעורר רובוט בעל עוצמה אדירה אך גם מעורר כוחות אפלים המבקשים להשמיד אותו.
המאיירת המוכשרת דורית היא בוגרת בית הספר קיוברט (ג'ו קיוברט, אדם קיוברט ואנדי קיוברט).
כמה אנחנו ממליצים? חובה להגיע ולראות, מוזיאון הקומיקס הישראלי בחלון בשעה 11:00 – 14:30, ויצמן 61 חולון.
אירוע ההשקה במוזיאון הקומיקס הישראלי והכניסה חינם , בנוסף על זה מי שמגיע מקבל סדנה ע"י דורית המדימה בחינם, והנחה של 30 אחוז על הספר!

 unnamed unnamed (1)

כנס "דורות"

תאריך יציאה 12.3.17
מדיה : מכללת תלתן משעה 10:00 עד 23:00 בלילה.
כנס שהחל כיוזמה של תושבי חיפה ועכשיו מקדם את כל קהילת המדע בדיוני והפנטזיה באזור הצפון, הוא נערך בתמיכה של האגודה הישראלית למדע בדיוני ופנטזיה. הכנס יכל הרצאות ועוד הרבה דברים מעולים.
כמה אנחנו ממליצים? אסור  לפספס.

נטפליקס איירון פיסט

תאריך יציאה 17.3.17
מדיה נטפליקס .
אירון פיסט הוא הסדרה האחרונה של נטפליקס לפני האיחוד הגדול של כל הגיבורים, דירדוויל, ג'יסיקה ג'ונס לוק קייג כהמגנים. דני ראנד נעלם בילדותו עם הוריו יום אחד הוא חוזר חזרה לחיים אך עם כוחות חדשים ורוצה לנקות את העיר שלו.
כמה אנחנו ממליצים ? קונג פו, קומיקס, נטפליקס זה לא יכול להיות רע.

Mass Effect Andromeda

תאריך יציאה 21.3.17
מדיה XBOX,PC. PS
סדרת המשחקים Mass Effect היא אחת מהסדרות הטובות ביותר שיצאו בשנים האחרונות, מערכת החלטות חכמה, משחקיות מעולה מביאה לנו את אחת מסדרת המשחקים המהנה ביותר שיצאה בשנים האחרונות. במשחק החדש של Mass Effect אנחנו משחקים את התפקיד. צוות חדש, עלילה חדשה ומטרה למצוא כוכב בית חדש הופכים את המשחק הזה למסקרן יותר וסיבה מעולה ללכת לשחק בו.
כמה אנחנו ממליצים ? עד היום לא התאכזבנו מסדרת הסרטים

סימן חיים

תאריך יציאה 23.3.17
מדיה קולנוע
מתי יגיע היום שמדענים ילמדו שאם הם מוצאים חיים בעולם אחר הם לא צריכים לככת לשחק עם זה? כאילו אף אחד מהם לא ראה את הסרט הנוסע השמיני? הסרט סימן חיים מספר על התגלית הראשונה של חיים מחוץ לכדור הארץ, לפני שצוות המדענים יכולים לחגוג על המציאה המדהימה שלהם הם מגלים שהנגיף החדש שהם מצאו או לא ידידותי והם כלואים איתו בתחנת חלל וצריכים למנוע ממנו להגיע לכדור הארץ. צוות של שחקנים ג'ייק ג'ילנהול, ריאן ריינולדס ורבקה פרגוסון, הסרט מבויים ע"י דניאל אספינוזה.
כמה אנחנו ממליצים ? חייזרים והשמדה של המין האנושי זה תמיד מתכון לסרט טוב, האולפנים כנראה בכוונה בחרו פתיחה מוקדמת במרץ מכוון שעוד חודשיים אנחנו נקבל את הדבר האמיתי והוא הנוסע השמיני.

היפה והחיה

תאריך יציאה 23.3.17
מדיה קולנוע
הסיפור הישן והנודע של היפה והחיה מוכר ברחבי העולם, הסרט המצויר של דיסני הוא אחד מהסרטים המדהימים ביותר שיצאו בשנים האחרונות, דיסני בזמן האחרון החלו להפוך את כל הסרטים המצוירים שלהם לסרטים חיים עם סינדרלה, ספר הג'ונגל ועכשיו היפה והחיה. הטריילר הוא שיכפול אחד לאחד למקורי והכל נראה קסום ויפיפה כמו שאנחנו זוכרים. אמה ווטסון בתפקיד בל ועוד שלל שחקנים מדהימים מבטיחים סרט מדהים.
כמה אנחנו ממליצים ? אין צורך בהרבה מילים חוץ מלומר שבטח שכן.

הרוח במעטפת

תאריך יציאה 30.3.17
מדיה קולנוע
הסרט המבוסס על המנגה באותה שם מספר על שוטרת חלקה אדם חלק רובוט (סקרלט ג’והנסון) הנלחמת באקרים בעולם עתידני. הויזואלים של הסרט סוחף אותנו לתרבות אסיה ולבכללי לעולם המנגה.
הסרט שיוצא בחודש מרץ השנה מככבת סקרלט ג’והנסון ומבויים ע”י רופרט סנדרס (שלגיה והצייד).
כמה אנחנו ממליצים ? שילוב של סייברפאנק עם המיסתורין של בלייד ראנר קנו אותנו.

חושבים שפספנו משהו, רוצים לעדכן אותנו במשהו חשוב שיוצא החודש. כנסו לדף פייסבוק שלנו ותרשמו לנו ואנחנו נדאג לעדכן.

Tags:

You Might also Like

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

תפריט נגישות